Oldalak

365 nap, 365 fotó

365 nap..........................365 fotó

" A fotózás olyan műfaj, amiről azt vallom, hogy csak elkezdeni lehet, abbahagyni soha...."

Egy jó kép olyan, mint egy jó vers, líra van benne.

2011. május 9., hétfő

129. nap

Szeretem az olyan tárgyakat, amelyek derűt varázsolhatnak a hétköznapokba.

A tárgyak arca rám néz, visszanézek.
Tekintetükből történet sugárzik,
és megszólalnak. Néha-néha ének
hangzik belőlük, vígságra, panaszra
nyílik fel szájuk konduló harangja.
/ Fazekas László: A tárgyak arca-részlet/

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a blogodban látható fotóid, gratulálok!
    A tárgyakkal kapcsolatban én is hasonlóan érzek.
    Fazekas László versidézete mind ezt híven tükrözi. :)

    VálaszTörlés
  2. Marcsimama, nagyon köszönöm!
    Az a tapasztalatom, hogy az óvónők nagyon nyitottak a szép iránt, ahogy Te is.
    Elárulom Neked, hogy nekem is ez volt a hivatásom ......hosszú évekig....és rajongással szerettem. :)))

    VálaszTörlés
  3. De örülök, hogy Te is... !!!
    Már 20 éve (én is) más területen dolgozom, de a rajongásom lankadatlan. Úgy is emlegetem, hogy azok a "boldog békeidők". :)
    Most így, a nyugdíjhoz közelítve, egyre inkább előtör belőlem újra a kreativitás, az alotás utáni vágy.

    VálaszTörlés