Oldalak

365 nap, 365 fotó

365 nap..........................365 fotó

" A fotózás olyan műfaj, amiről azt vallom, hogy csak elkezdeni lehet, abbahagyni soha...."

Egy jó kép olyan, mint egy jó vers, líra van benne.

2011. július 19., kedd

már a 200. nap

Most valami más.............................




Szeretem ezt a  kompaktot, mert mindig magammal tudom hordani.
 Nem akadályoz a nehéz súly, az emberek figyelme. Ezzel a géppel semmibe vesznek, és ez bizonyos szituációban nagyon jó érzés, sok lehetőséget ad.
Vannak olyan helyzetek, amelyekben a nagy gépet elő sem venném, ezzel a kicsivel egy pillanatig sem kérdés.
 Nincs elveszett kép, nem a technika csodájában bízom, hanem magamban. :)))

6 megjegyzés:

  1. Zseniális fotók és fantasztikusan nagy ötlet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    És totál osztom véleményed/érzésed a kompaktodhoz fűződő viszonyban!

    VálaszTörlés
  2. Nem voltam a hétvégén most volt csak időm.Volt bőven nézni valóm:)

    VálaszTörlés
  3. ... bevetésen Ilda!!!!
    Szuper képek, nagyon tetszenek!
    Tudod, nekem is kis kompaktom van, én is összebarátkoztam és azóta is szoros kapcsolatban vagyok vele, úh megértelek. További sok-sok örömet a "vadászathoz" :))))

    VálaszTörlés
  4. Három géppel fotózok:) Egy pici régi lótifutival, vízparton, ahol mást féltenék, egy Fuji kompakttal, ami iránt én is ilyen szépen érzek, mint Te, főképp, amióta rengeteg benne rejlő lehetőségét látom, és Édesapám csodálatos tükörreflexes masináját is már legálisan használom, hála Istennek!!! Mivel nem vagyok photoshopos, inkább a természetesség híve, nálam sokat számítanak a színek, a tükrös gép csodálatos színvilágát semmi nem adja vissza, ezzel fényképezek a legszívesebben, mégis a kompakt az, amit mindenhova viszek magammal, mert kedves, kényelmes, és teli van csodával!!! Úgyhogy megértelek, bizony:))))
    Éééés, még le kell írjam, hogy meseszép a fejléced.... Szép napot, Ilda!!!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is régtől fáj a fogam egy ilyen gépre...fotós lányomnak megvan mindenféle 'kütyüje' ami egy jó kép elkészítéséhez kell...én meg évek óta egy kis mezei-casioval kell hogy beérjem...nagyon vágyom egy ilyen gépre!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Rita, ezt a Te fotódról is elmondhatom.:)))
    Az a tésztás...... igazán nagy ötlet. :)))

    Kreatívhit, ez örömmel tölt el. :)))

    Merci, köszönöm.....és Neked is szép fényeket kívánok! :)))

    Csillagos, köszönöm!
    Olyan ismerős dolgokról írtál nekem. Teljesen "megfertőződtünk". :)))

    Martha, szívből kívánom, hogy az álmaid mielőbb megvalósuljanak.

    Nagy szeretettel:Ilda

    VálaszTörlés